Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Καλώς ήρθατε στον κόσμο του facebook!

Τι γίνεται ρε παιδιά; Τον τελευταίο καιρό όλοι μου οι φίλοι και γνωστοί μου μιλούσαν για το Facebook και για το αν έχω δημιουργήσει προφίλ!! Έχω χάσει κάτι λέω, τόσο πίσω έχω μείνει;Όταν έλεγα όχι οι περισσότεροι μου έλεγαν να το κάνω γιατί έχει τρομερό γέλιο, βρίσκεις φίλους, γνωστούς κ.τ.λ. Έτσι αποφάσισα λοιπόν και εγώ να δημιουργήσω ένα προφίλ και να δω τι στο καλό έχει αυτό το Facebook και έχει γίνει τόσος ντόρος γύρω από το όνομα του.

Εδώ και μερικές εβδομάδες λοιπόν δημιούργησα και εγώ το προφίλ μου και η πρώτη μου δουλειά ήταν να ψάξω για γνωστά μου άτομα. Βρήκα λοιπόν αρκετούς φίλους, άτομα που δεν περίμενα να δω ακόμα και συμμαθητές από το δημοτικό!! Περιττό να σας πω ότι τα περισσότερα μηνύματα, invitations κ.τ.λ τα παίρνω από τη μαθηματικό μου στο Λύκειο!!Μπράβο λέω, μικροί και μεγάλοι εν δράσει!! Δεν φανταζόμουν ότι τόσοι πολλοί έχουν δημιουργήσει προφίλ στο FaceBook!
Από τη στιγμή που το έφτιαξα μπήκα και γω στη διαδικασία να ασχολούμαι..Ααα να κάνω request και αυτόν τον γνωστό, τι καλό παιδάκι που ήταν στην πρώτη δημοτικού, αχ να κάνω add την φίλη μου από το γυμνάσιο,χαθήκαμε μωρέ, ααα και για να συμπληρώσω με ποιον Έλληνα θεό μοιάζω, με ποιο απ'όλα τα στρουμφάκια, ποια είμαι η Carrie ή η Miranda?Αααχχ...Αγωνιώδη ερωτήματα!Δεν μπορώ να πω...Τα quiz έχουν πολύ γέλιο. Μόνο τα αποτελέσματα να μου βγαίνουν καλά και όχι να με βγάζουν το θεό του Χάους ή το Χουζούρη!!!Ε όχι!!

Πέρα από την πλάκα και την διασκέδαση όμως τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα;Για πρώτη φορά στην Ιστορία τόσα εκατομμύρια άνθρωποι έδωσαν με προθυμία το αληθινό τους όνομα σε ένα μέσο που είναι προσβάσιμο από όλους και οποιοσδήποτε μπορεί να δει τη φωτογραφία και το όνομα σου...Όλα θα τα δούμε όλα!

Προς το παρόν εγώ καθώς είμαι φρέσκια ακόμα απλά περνάω καλά χαζεύοντας εκεί. Εσάς ποια η γνώμη σας?Έχετε σελίδα στο facebook?Θέλετε να γίνουμε... friends????













22 σχόλια:

Ηλίας είπε...

ωραιο θεμα!! αυτου του ειδους οι σελιδες ειναι η νεα ταση στην ηλεκτρονικη επικοινωνια και εχουν πολυ ενδιαφερον!

κανεις πολλες γνωριμιες, ερχεσαι σε επαφη με ατομα απο το παρελθον που ειχες χαθει κα..

πολυ καλη προσπαθεια γιωτουλα!!

anna είπε...

exo graftei kai go sto facebook alla olo kai sixnotera tora pia akouo to provlima pou legetai fakeloma...einia alitheia???fovamai...
prepei na dinete ti dinatotita kai se anonimous xristes na kanoun sxolia...
i anna dilose
sigharitiria kai apo mena giota

Victor Koumantakis είπε...

Και γω μέλος του Facebook είμαι..
Το χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο για να βρώ άτομα που έχω χάσει καιρό..

Γενικά είναι ποιό σουλουπωμένο και σοβαρό από τα υπόλοιπα (hi5,myspace,... κτλ.)

Ευάκι!!:-) είπε...

Εύακι!!

Hello κι από μένα!!!!! Για να είμαι ειλικρινής κι εγώ όπου βρεθώ όλοι μιλάνε για το facebook αφού σε λίγο φοβάμαι ότι δε θα πηγαίνει κανένας σε καφετέρια αφού το πάρτυ γίνεται αλλού πια....
Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι μέλος και ομολογώ πως μερικές φορές είμαι λίγο απέξω, γιατί δεν καταλαβαίνω τί εννοούν όταν οι φίλοι μου στη σχολή μιλάνε σε όρους facebook!!!!
Είναι η σύγχρονη τάση της εποχής, είναι τόσο μαζική η συμμετοχή σε αυτό που αναγκάζεσαι σχεδόν να συμμετέχεις, γιατί αλλιώς είσαι έξω από το πάρτυ!!!!!!!!!!! Τώρα που το ξανασκέφτομαι θέλω κι εγώ να γίνω μέλος αυτής της τεράστιας παρέας.........!!!!!!!!!!!!!

elvet είπε...

και εγω ειμαι μελος του facebook . στην αρχη ενιωσα ενθουσιασμο. μεχρι και ζωακια εχεις να ταιζεις, καθε μερα βεβαια για να μη πεθανουν. τα ρικουεστ αμετρητα, τα κουιζ εχουν πραγματικη πλακα , μεχρι και ποτε παντρευομαι εμαθα!!!!η τελευταια μου συνηθεια να φτιαχνω το δωματιο των ονειρων μου. Περα απο ολα αυτα δε παυει να ειναι μια σελιδα του ιντερνετ που για μενα δεν ενωνει ανθρωπους με την πραγματικη εννοια της λεξης. Δλδ τι; αντι για καφε στις καφετεριες θα καθομαστε μοναχοι μας , θα πινουμε καφε φραπε και απεναντι απο την οθονη θα χουμε τους φιλους μας. Ας ξεκολλησουμε λοιπον.!


γιωτα συγχαρητηρια για το θεμα που ασχολεισαι. μπραβο γλυκεια μου

Ανώνυμος είπε...

afes-p

Λοιπόν...
Εμείς θα κάνουμε τη διαφορά! Δεν είμαστε μέλη του facebook και, με τόση διαφήμιση που του κάνετε, νιώθουμε άσχημα! Σχεδόν μισοί άνθρωποι αφού δεν ξέρουμε πότε θα παντρευτούμε, ποιο στρουμφάκι είμαστε και δεν έχουμε ψεύτικο κατοικίδιο!! Σοβαρά τώρα, όλα καλά με το facebook αλλά με μέτρο! Μη φτάσουμε στο σημείο να πίνουμε το ποτό μας μπροστά από τον Η/Υ περιμένοντας τους...."friends" μας, ξεχνώντας τις πραγματικές σχέσεις...

Γιωτούλη ωραίο θέμα και επίκαιρο!

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι πριν 1 χρόνο ομολογώ οτι δεν ήξερα τι ειναι το facebook.Με ρωτούσαν οι φιλοι μου στη δουλειά αν έχω profile στο facebook και απαντούσα διστακτικά οχι,νομίζοντας οτι είμαι χρόνια πίσω...Ξαφνικά βλέπω ενα mail απο ένα φίλο που με καλούσε να γίνω μέλος του facebook.Τι να κάνω και γω πατάω yes...Ωστόσο αν και ήμουν μέλος δεν είχα ασχοληθεί καν να δω πως είναι και τι περιέχει...Μεχρι που μου λένε έχεις profile και δεν έχεις βάλει φωτογραφίες,δεν κάνεισ τα tests...και αλλα.Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά και απο τότε το επισκέπτομαι καθημερινά.Γεγονος είναι οτι έχω βρεί άτομα που δεν περίμενα να ξαναδώ ενώ τα τεστάκια του είναι πολλές φορές διασκεδαστικά...Είναι όντως ένα ψυχαγωγικό site αλλα δεν πρέπει να μένουμε με τις ώρες κολλημένοι μπροστά στην οθόνη για να ανακαλύψουμε πόσα παιδιά θα κάνουμε,ποιο καρτούν είμαστε,με ποιον θεό μοιάζουμε και ποιο στρουμφάκι μας αντιπροσωπεύει(μα δεν είμαι ο χουζούρης)...Ετσι απλα χάνουμε την ουσία της διαπροσωπικής επαφής..
Πολλα φιλιααααα stef

vasoula είπε...

Τι facebook μου λέτε ρε παιδιά.. Δε λέει και τίποτα να κάθεσαι μπροστά στο pc να περιμένεις πότε θα σε κάνει add ο κάθε ένας που βλέπει το profile σου, ή να κάνεις τα τεστ που σου στέλνουν.. Εγώ δεν είμαι μέλος και δεν θα γίνω. Σύντομα τουλάχιστον. Είναι για μικρά παιδάκια που εξερευνούν τον κόσμο..
Δεν πάμε να πιούμα κανά καφέ ή να κάνουμε κανά μπάνιο σε καμιά παραλία λέω εγώ..
(Για ποιον χτυπάει η καμπάνα..)

Ανώνυμος είπε...

to an tha "fakelotheis" einai epilogh sou.
egw exw profile sto facebook alla ektos apo thn hlikia mou (xronologia geniseos)den exw dosei alla prosopika dedomena. exw to valei onomateponimo pou eixa valei kai gia to e-mail mou, alla oxi to onomateponimo pou grafei h tautotita mou. tha mou peis oti etsi isos diskoleutoun na se vroun oi filoi sou. tha diskoleutoun ligo alla oxi perisotero apo oti tha diskoleuodousan an to eixes ligo pio private.

Ανώνυμος είπε...

eimai kai egw melos tou facebook....einai alitheia oti einai mia euxaristi asxolia oso kathesai ston upologisti sou...mexri stigmis exw sunantithei me atoma pou eixa na dw 10 apo to dimotiko,exw gnwrisei nea atoma.....klp!ostoso to gegonos oti tosa ekatommiria anthrwpoi edwsan tin sugkatathesi tous na dimosieusoun ta proswpika tous stoixeia,tin stigmi pou polloi apo autous den anoigontai kan stous filous tous,mallon mou fainetai ligo epitidevmeno...Mipws mas fakelwnoun se ena euxaristo perivallon?

pantas είπε...

Αν και μέλος της ηλεκτρονικής κοινότητας facebook τη στάση μου απένατι σε αυτή θα την χαρακτήριζα αρνητική.Επιφανειακά εξετάζοντας το θέμα είναι πιθανό τα οφέλη να είναι περισσότερα από τα μειονεκτήματα του νέου αυτού μέσου επικοινωνίας.Προσπαθώντας όμως να σκεφτούμε περισσότερο ώριμα μπορούμε έστω και λίγο να αντιληφθούμε την ακόμα μεγαλύτερη αποξένωση που επέρχεται.Είναι πολύ πιθανό του χρόνου να συζητάμε για κάτι νέο ακόμα πιο καινοτομικό από το facebook, ένα ακόμα must για μικρούς και μεγάλους.Άλλωστε στις μέρες μας η διαχρονικότητα έχει χαθεί προ πολλού.

Ανώνυμος είπε...

τυχαία εγώ το ανακάλυψα.
ενθουσιάστηκα στην αρχή αλλά μετά λίγο βαρέθηκα.
δε νομίζω ότι μέσα από τη σελίδα δημιουργούνται φιλίες πραγματικές εκτός κι αν γνωριστούν προσωπικά τα άτομα.
νομίζω ότι για να περνάει κάποιος την ώρα του είναι.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, Γιώτα μου, ωραίο θέμα και όχι μόνο για το facebook αλλά και για όλα τα ιδίου τύπου ιντερνογενή «επικοινωνιακά» blogs, chat, mns και λοιπά.
Εμένα δεν με τρομάζει το φακέλωμα που, μάλλον, γίνεται κι αυτό, όσο η αποξένωση που φέρνει και θα φέρνει (για το μέλλον, τα βλέπω πιο άσχημα τα πράγματα) αυτός ο τρόπος επικοινωνίας.
Η έλλειψη χρόνου (πραγματική ή όχι) θα μετατρέψει την κάθε είδους επικοινωνία των ανθρώπων σε ένα κλικ!
Είναι τρομακτικό να σκέφτεσαι ότι όλα είναι ένα κλικ!
Με ένα κλικ στέλνεις καλημέρες, λουλούδια, φιλιά, ευχές, φλερτάρεις, επιβραβεύεις, απορρίπτεις …τόσο απλά! Με ένα κλικ!
Are you interested, yes or no;
Έχεις δεκάδες friends και είσαι εντελώς μόνος απέναντι από μια οθόνη!!!
Ας ελπίσουμε ότι το καμπανάκι του κινδύνου που κρούεται από κάποιους (μέσα σε αυτούς και εσύ) θα αφυπνίσει, πριν είναι αργά.
Καλή επιτυχία στην εργασία σου.

Ανώνυμος είπε...

γεια σου Γιωτα.Ναι το facebook είναι ο νέος τρόπος επικοινωνίας. Ειναι ωραίο να στέλνεις λουλουδακια, αρκουδακια, τις ευχες σου για τα γενεθλια ενος φίλου ακομα και αν δεν τον εχεις συναντησει ποτε.Εγω είμαι απο τα παιδιά της δεκαετίας του 80 που είχαν πολλούς penpals. Αλληλογραφουσα με νέους και νεες της ηλικιας μου απο ολο το κόσμο....και υπηρχε μια μαγεια....να γραψεις με το μολυβι το γραμμα σου, με το δικο σου γραφικο χαρακτηρα, να ζωγραφισεις η να βαλεις ενα αποξηραμενο λουλουδακι ως δωρο γενεθλιων...ηταν πολυ πιο προσωπικο....τωρα η επαφη ειναι αμεση ειτε ο "φιλος " σου ειναι στην Ελλαδα η στην Βενεζουέλα...ειναι πολυ ομορφη αυτη η επαφη...αλλα δεν παυει να ειναι εικονικη.Πολυ καλο το facebook ...αλλά η πραγματική ζωή είναι εκει έξω...
Φιλικα Βάννα

Ανώνυμος είπε...

Facebook...megalo thema polles apopsis!As pw loipon ki egw th dikh mou..Otan to prwtoakousa hmoun entelws arnhtikh sthn idea na ftiaksw to diko mou profil logw tou 'fakelwmatos' ston opoio upovalesai.Telika omws akougwntas olon ton kosmo gurw mou na milaei sunexeia gia auto kai na lene vrhka to tade paidi apo to sxoleio,milhsa me kapoion pou einai sthn allh akrh tou antlantikou kai alla tetoia mphka ston peirasmo na kanw ki egw kai na dw epitelous ti einai auto gia to opoio oloi milane.Nai sthn arxh porwnesai,xairesai pou kaneis add filous apo palia,antalazete quiz,euxes,sxolia..omws oso anafora thn apoksenwsh epitrepsete mou na diafwnhsw.Mesa apo to facebook exeis th dunatothta na epikoinwnhseis kai na gnwriseis atoma apo to ekswteriko,na matheis th nootropia tous,pws einai h zwh eksw apo th dikh sou xwra kai ola auta ginontai amesa kai grhgora..Auto den einai mia morfh ekselikshs ths epikoinwnias?Sigoura omws mpainei h proupothesh oti h xrhsh tou prepei na ginetai se fusiologika oria kai na mhn eisai kollhmenos sthn othonh olh mera kai den tha prepei na mas empodizei apo to na vgoume eksw gia enan kafe,mia volta,na doume tous filous mas 'live'..Epomenws ola eksartwntai apo emas kai ti tha epileksoume...an theloume na apoksenwthoume tha apoksenwthoume kai an den theloume den tha ginei..Pisteuw loipon oti tha prepei na ginetai xrhsh kai oxi kataxrhsh autou tou mesou!!

filakia giwta mou!!mary

Ανώνυμος είπε...

Facebook mania de les tipota. Eimaste oloi kollhmenoi stis othones mas twra teleutaia alla as kai giati oxi; H emfanisi tou facebook- mias hlektronikhs koinotitas opou den polykryvomaste- htan fenetai anamenomeni. Eftase h wra na xrisimopoiithei to internet gia pio praktikous logous. Gia na vroume diladi anthrwpous pou agapame kai pou exoume xasei gia poly kairo. Sto facebook auto einai pou ginetai kyriws, par ola ta "invitations" apo agnwstous gia na tous kaneis "friends". Kyriws einai parea gnwstwn.
Ayto pou mallon ksexname mesa s'auto to pare-istiko klima einai oti mia selida sto internet pou leei to onoma mas einai poly pithano na erevnithei apo mellondikous ergodotes i sxolikes epitropes. Sthn Amerikh h diadikasia auti erevnas prin apo proslipsi thewrhtai dedomeni. Mporei loipon sta filarakia mas na boroume na eimaste "xyma" opws leme, omws as skeftoume kai ligo tin eikona pou theloume na exei gia emas o ypoloipos kosmos.

Oso na'nai allo to face-to face kai allo to facebook-to-facebook!

Δώρα η μικρή εξερευνήτρια είπε...

Δηλώνω εξαρτημένη από το facebook και είναι γεγονός πως υπάρχουν πάρα πολλά άτομα σαν και εμένα αφού ο μέσος χρόνος που σπαταλάει καθημερινά όποιος είναι μέλος του facebook είναι μισή ώρα.. Τραγικό ε; Δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε;
Προσωπικά έχω, και πολλές μάλιστα.. Kαι προσωπική ζωή και πάρα πολλούς φίλους.. Απλά είναι ένας άλλος τρόπος επιβεβαίωσης.. Επιβεβαίωσης ότι ζεις, ότι είσαι γνωστός, ότι σε θυμήθηκαν 30 άτομα στα γενέθλια σου και σου ευχήθηκαν στέλνοντας σου και δώρο ενώ στην πραγματικότητα τους το θύμισε η σελίδα μια βδομάδα πιο πριν.. Χαίρεσαι όταν κάποιος σου κάνει σχόλιο σε μία φωτογραφία και ακόμα περισσότερο αν σε κάνει add ο ξεχασμένος παλιός σου έρωτας που τώρα θα μπορείς να του δείξεις πόσο περιζήτητη είσαι και πόσο ωραία περνάς.. Δεν το θεωρώ μιζέρια αν ξέρεις πως όντως δεν έχεις στην πραγματικότητα 456 φίλους και αν το εκμεταλλεύεσαι για να στέλνεις δωρεάν μηνύματα και για να έχεις μία επαφή με άτομα, με τα οποία δεν θα είχες αλλιώς.. Είναι πως το βλέπει ο καθένας και πως το εκμεταλλεύεται..
Όσο για τα προσωπικά δεδομένα.. Δεν είναι μόνο το όνομα και η διεύθυνση. Συλλέγουν στοιχεία μας και από τα πιο αθώα «μπιχλιμπίδια». Από τα τεστ που κάνουμε μέχρι τα comment που αφήνουμε.. Και όπως είχε πει κάποιος, ενώ εσύ μπορεί να γράφεις σε ένα φίλο ότι σε μια βδομάδα πας διακοπές και πωπωπω τι τέλεια που θα περάσεις, ο κλέφτης θα σκέφτεται ταυτόχρονα πόσο τέλεια είναι που θα ναι το σπίτι άδειο για μια βδομάδα!!

Ανώνυμος είπε...

Από Michael+
Δεν έχω προφίλ στο facebook αλλά πιθανώς να δημιουργήσω. Κύριως για να κρατήσω τις ήδη υπάρχουσες επαφές μου που για διάφορους λόγους χανόμαστε αρχικά αλλά και για να βρω παλιές που έχω χάσει.

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γιώτα!Πραγματικά πολύ ωραίο θέμα, μέσα στο πνεύμα της εποχής, με τα θετικά κ τα αρνητικά του..Κ εγώ είμαι μέλος του facebook και είναι αστείο το πως ξεκίνησα:άκουγα τους πάντες που έλεγαν τι ωραίο που είναι κ τι καλό κόσμο που έχει μέσα κ ακόμη πόσους γνωστούς κ παλιούς σου φίλους μπορείς να βρεις.Δεν ενθουσιάστηκα.Απλά αρρώστησα και μια βδομάδα μονοτονίας μέσα στο σπίτι, ήταν το κίνητρο να δω κ εγώ τι είναι πια αυτό το περιβόητο facebook!:)
Όντως ασχολήθηκα πολύ στην αρχή, βρήκα παλιούς συμμαθητές κ συμφοιτητές που είχα χάσει κ έγινε κ η αφορμή να βρεθούμε με κάποια άτομα από το σχολείο!Όλα αυτά είναι ευχάριστα, αλλά σίγουρα θέλει προσοχή κ μέτρο.
Όπως είπες κ εσύ η πραγματική ζωή είναι έξω κ όχι σε μια οθόνη.
Το facebook έχει γίνει μόδα, αλλά έχουμε κ μια βόλτα να πάμε ρε παιδιά!
Καλό το net, μας ενώνει κ είναι ένα είδος επικοινωνίας,που εξαρτάται όμως απο τον καθένα μας μέχρι που θα φτάσει. Κάποια πράγματα μπορεί να μην είναι τόσο αθώα όσο φαίνονται..
αυτά απο μένα.φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Είναι της μόδας πλέον όλοι να είναι μέλη στο facebook.Δεν μπορώ να πώ....Δίνει αρκετές δυνατότητες:όπως να βρίσκεις παλιούς σου φίλους,να γνωρίζεις καινούργιους κ ακόμη να κάνεις chat μαζι τους που για πολλούς είναι πολύ ευχάριστο γιατι περνάνε την ώρα τους!!Θα έλεγα όμως βρε παιδιά να μην εθιστείτε σε τέτοιου είδους ενασχολήσεις κ δεν ασχολείστε με άλλα πιο σημαντικά πράγματα!Να υπάρχει ένα όριο...Μπράβο Γιώτα!Το θέμα σου πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις!!

mpithikoulia_kiki είπε...

Τι να πρωτοπεί κανείς για αυτή την νέα μόδα?Μ΄αρέσει που όλοι το κοροιδεύαμε και όλοι βρεθήκαμε με σελίδα πια..
Απίστετα κουίζ, τρελό γέλιο με ατάκες και ''κεράσματα'' ποτών, διακοπών ή ακόμα και ακριβών δώρων απλά με ένα attach !
Άσε τα events.. γνωστών ή μη - όλοι πια τρέχουν να δηλώσουν χωρίς δεύτερη σκέψη αν θα τα παρακολουθήσουν ή όχι(attend or maybe)!
Χρήσιμος ιστότοπος chat-παιχνιδιών-πηγής πληροφοριών-εντοπισμού παλιών γνώριμων ή νέων friends!!!
Το κουίζ για το τμήμα Μ&Ε το 'χετε δει ελπίζω ε?

Κατά τ'άλλα μάλλον πρέπει να προσέχουμε κάπως...
Μην είμαστε και ανοιχτά ''βιβλία'' και εμφανίζουμε όλη τη ζωή μας και στο facebook.
;;Υπάρχει και ο έξω κόσμος;;

ΥΓ:Γεια σου Γιωτούλα, θα σε δω στο facebook !

stergios είπε...

Nαι το παραδέχομαι, είμαι εκτός τόπου και χρόνου. ΔΕΝ ΕΧΩ FACEBOOK. Ακούω κι εγώ όλο αυτόν το ντόρο αλλά μόλις την προηγούμενη εβδομάδα σκέφτηκα να κάνω. Το έχω βάλει στο πρόγραμμα. Άρχισα να το σκεφτομαι όταν είδα την εκπομπή του πάντα υπερβολικού Μπαξεβάνη. Χαλάρωσε ρε αδερφέ, δε θα διαφθείρει το facebook την κοινωνία μας, το έχετε κάνει εσείς οι δημοσιογράφοι αυτό προ πολλού.